Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim
Filed under: Szczecin | Obsługa klienta-Call Center
G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: IT i telekomunikacja, finanse i bankowość, media, outsourcing procesów biznesowych. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski oraz zagranicą.
Zakres obowiazków:
Obsługa klientów międzynarodowych (kontakt mailowy oraz telefoniczny)
Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, ich klasyfikacja oraz rejestracja w systemie
Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu IT i połączeń internetowych
Wymagania wobec Kandydata:
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
Znajomość obsługi komputera
Nasz Klient oferuje:
Umowę o pracę
Szkolenia techniczne i miękkie
Pracę w międzynarodowym środowisku
Bogaty pakiet socjalny