Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

Filed under: Szczecin | Obsługa klienta-Call Center

G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: IT i telekomunikacja, finanse i bankowość, media, outsourcing procesów biznesowych. Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski oraz zagranicą.



Zakres obowiazków:


Obsługa klientów międzynarodowych (kontakt mailowy oraz telefoniczny)

Telefoniczne odbieranie zgłoszeń, ich klasyfikacja oraz rejestracja w systemie

Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów w zakresie sprzętu IT i połączeń internetowych



Wymagania wobec Kandydata:



Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego

Przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego

Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne

Znajomość obsługi komputera





Nasz Klient oferuje:


Umowę o pracę

Szkolenia techniczne i miękkie

Pracę w międzynarodowym środowisku

Bogaty pakiet socjalny
« Operator wózka widłowego - Gdańsk, Gdynia
Programista Java & JavaScript »